توپولف...!!!


ღ.¸¸.•*´عروسک`*•.¸¸.ღ

 

سلام.یه شعر باحال در مورد توپولوف، هواپیمای مورد علاقمون گذاشتم

فقط نظر بدید

 

من هلاک تو و خاک زیر پاتم، توپولف!

من زمین خورده‌ی جعبه‌ی سیاتم، توپولف!

کشته‌ی تیپ زدن و قدّ و بالاتم، توپولف!

مرده‌ی ریپ زدن و ناز و اداتم، توپولف!

قربون اون نوسانات صداتم، توپولف!

یه کلوم ختم کلوم بنده فداتم، توپولف!

من هواپیما ندیدم اینجوری ناز و ملوس

می‌پری پر می‌زنی روی هوا عین خروس!

بذار ایرباس واست عشوه بیاد -دراز لوس-

بدگِلا چش ندارن ببیننت، خوشگل روس!

قربون چشات برم، محو نیگاتم، توپولف

یه کلوم ختم کلوم بنده فداتم، توپولف!

 

ما رو می‌بری نقاط دیدنی وقت فرود

گاهی وقتا سر کوه و گاهی وقتا ته رود

می‌فرستن همه تا سه روز به روحمون درود

می‌خونه مجری سیما واسمون شعر و سرود

چرا ماتم می‌گیرن، مبهوت و ماتم توپولف!

یه کلوم ختم کلوم بنده فداتم، توپولف!

وقتی عشقت می‌کشه گاهی با کلّه می‌شینی

به جای باند فرود، توی محلّه می‌شینی

یا می‌ری توی ده و رو سر گلّه می‌شینی

زودی مشهور می‌شی، رو جلد مجلّه می‌شینی

پی‌گیر عکسا و تیتر خبراتم توپولف!

یه کلوم ختم کلوم بنده فداتم، توپولف!

می‌خوام از خدا که یک لحظه نشم از تو جدا

چونکه وقتی باهاتم هی می‌کنم یاد خدا

بدون نذر و نیاز با تو پریدن، ابدا!

می‌کنم بعد فرود تموم نذرامو ادا

واسه جنّت بلیتت گشته براتم، توپولف!

یه کلوم ختم کلوم بنده فداتم، توپولف!

تو که هی رفیقای ایرونیتو یاد می‌کنی

کی میگه تو انبارای روسیه باد می‌کنی؟

ما رو پیک نیک می‌بری، سقوط آزاد می‌کنی

خدا شادت بکنه، روحمونو شاد می‌کنی

بری تا اون سر اون دنیا(!) باهاتم، توپولف!

یه کلوم ختم کلوم بنده فداتم، توپولف!

 

 



نظرات شما عزیزان:

viper
ساعت0:34---19 اسفند 1389
سلام خوبی؟
لطف کردی سر زدی
تازه اپ کردم سر بزن
و یه خواهش داشتم ازت میخواستم یه مطلب از وب من بزاری تو وبت
البوم امرنا من تو 2 تا مطلب گذاشتم اگه لطف کنی اون 2 تا رو بذاری ممنونت میشم
www.viper041.loxblog.com


viper
ساعت3:40---15 اسفند 1389
salam khoobi ?

chetor metoriiiiiii?

shere khoObi boOd khodet neveshti? پاسخ:نه بابا.من اگه از این شعرا بلد بودم که جام اینجا نبود!!!


reza
ساعت0:31---13 اسفند 1389
سلام خیلی با حال بود کلی خندیدم بازم از اینا بزار

reza
ساعت0:31---13 اسفند 1389
سلام خیلی با حال بود کلی خندیدم بازم از اینا بزار

لوگان
ساعت1:52---11 اسفند 1389
سلام
زیباست عالیه بهترینه افرین
سال جدید خوبی داشته باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 8 اسفند 1389برچسب:,ساعت 13:0 توسط عروسک| |


Power By: LoxBlog.Com